Toimitusehdot

Voimassa 6.10.2017 alkaen

Verkkokauppa

Li’l Decor Finland Oy (y-tunnus 2757086-3) on suomalainen perheyritys, joka myy lastenhuoneisiin suunnattuja sisustus- ja muita tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät jokaisen tuotteen yhteydessä ja hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Tilaaminen

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Hyväksyt kaupan hyväksymällä toimitusehtomme ja tilaamalla tuotteen. Tax free ostoksista löydät lisätietoa infosivun linkistä verotoimiston ohjeisiin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa ammattitaitoisesti ja turvallisesti Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Korteilla tehtävissä maksuissa Maksuturva Group Oy toimii myyjänä ja maksun saajana ja vastaa täten korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy.

Maksunvälittäjän yhteystiedot: Maksuturva Group Oy Y-tunnus: 2121703-0 Keilaranta 5 02150 ESPOO Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00 Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi www.maksuturva.fi

Lue lisää Maksuturva-palvelun käytöstä »

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä tai laskulla. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet ja luottokortit (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard) sekä Maksuturvan lasku ja erämaksu. Voit myös maksaa tilauksesti ennakkomaksuna tilisiirtona suoraan tilillemme.

Ennakkomaksulla/ tilisiirrolla ostaminen:

Tilisiirto on helppo ja luotettava vaihtoehto verkkokaupassa maksamiseen. Maksun välittyminen voi pankista riippuen kestää 2-3 pankkipäivää, joten pidämme tilaukseesi sisältyvät tuotteet varattuna 3 arkipäivän ajan. Tämän jälkeen tilaus raukeaa, jos sitä ei ole maksettu. Toimitamme tilauksesi kun maksu on kirjautunut tilillemme. Saat tilausvahvistuksen yhteydessä "laskun" jolla tilisiirto suoritetaan.

Maksuturva Laskulla tai Erämaksulla ostaminen:

Voit valita maksutavaksi

-laskun, kun ostoksesi arvo ylittää 20 euroa.

-erämaksun, kun ostoksesi arvo ylittää 70 euroa ja on enintään 2 000 euroa.

Maksutapa edellyttää suomalaista henkilötunnusta, vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa ja 20 vuoden ikää. Maksutapa on käytössä vain yksityishenkilöille. Luottotiedot tarkistetaan.

Laskulla tai Erämaksulla ostaessa sinua pyydetään tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi pankin TUPAS-palvelussa. Luottopäätöksen ja tarkistukset toteuttaa Lindorff Oy, eivätkä tiedot tallennu myyjän asiakastietorekisteriin.

Lasku toimitetaan toiveesi mukaisesti joko sähköpostitse tai paperilaskuna. Lasku toimitetaan aikaisintaan n. kahden viikon kuluttua tilauksen toimittamisesta, että saat aina ajantasaisen laskun jossa on huomioitu myös mahdolliset palautukset. 

Laskulle saat aina 14 päivää korotonta maksuaikaa.

Erämaksu: Voit valita annetuista vaihtoehdoista sinulle parhaiten sopivan maksuaikataulun joko suoraan verkko-ostosta tehdessäsi tai jälkikäteen laskun saatuasi.

Luottosopimus Lindorff Invest Oy:n kanssa astuu voimaan maksettuasi ensimmäisen kuukausierän laskun eräpäivään mennessä. Hyödynnettävissäsi on ostoksen summasta riippuen vaihtoehtoja 3 – 24 erän välillä.

Maksuerät laskutetaan kuukausittain. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja erämaksun korko 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 € luotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 23,1 %. Palvelu ei sido sinua pysyvään luottosuhteeseen. Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaisen kulut ja korot. Eräpäivän siirrot yleisten luottoehtojen mukaisesti.

Voit tutustua lasku- ja erämaksupalvelun yleisiin luottoehtoihin ja vakiomuotoiseen eurooppalaiseen kuluttajatieto –lomakkeeseen ja tallentaa ne itsellesi oston varmennuksen yhteydessä.

Palautusten käsittely: Mikäli palautat tuotteita, Lindorff hyvittää avointa luottoa automaattisesti saatuaan tiedon Maksuturvalta hyväksytystä palautuksesta. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun.

Sähköpostitse: eramaksu@lindorff.fi, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus Postitse: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku tai

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyen Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 (hinta: normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu) Sähköposti: eramaksu@lindorff.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Käytämme tilausten toimittamiseen kotimaisia Postin ja Matkahuollon palveluja.

Matkahuolto: Toimitamme tilauksenne teitä lähellä olevaan Matkahuollon pakettipisteeseen, jolloin toimituskulut ovat 4,90 €.

Posti: Postipaketti toimitetaan teitä lähellä olevaan Postin toimipisteeseen, jolloin toimituskulut ovat 6,90€.

Koti-paketti toimitetaan asiakkaan antamaan osoitteeseen. Otamme kahdesti yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi. Palveluun sisältyy yksi toimitusyritys - tarvittaessa lähetykselle saa maksullisen uudelleentoimituksen. Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä. Kotipaketin hinta on 9,90€. 

Jos vastaanottajaa ei tavoiteta hänelle jätetään saapumisilmoitus ja lähetykset toimitetaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi. Lähetyksille on tilattavissa maksullinen uudelleen jakelu. Lähetys palautetaan lähettäjälle jos sitä ei noudeta säilytysajan, 14 vuorokautta päätyttyä.

Kaikki tuotteet voi myös vaihtoehtoisesti tilata myymäläämme ja noutaa myymälästä ilman toimituskuluja.

Pienemmillä tuotteilla voi olla vaihtoehtona myös kirjetoimitus, mikä hinnoitellaan koon mukaan 1,50€ tai 2,90 €.

Yli 100 € tilauksissa sekä lahjakorttitoimituksissa toimitus on maksuton. Ei koske kotitoimituksia.

bOblesit toimitamme kotipostiinne ilman toimituskuluja.

Pakettia voi seurata lähetystunnuksen avulla verkossa ja saatte saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Paketti luovutetaan henkilötodistusta tai valtakirjaa vastaan.

Toimitusaika

Haluamme palvella asiakkaittamme mahdollisimman hyvin ja toimitammekin tilauksia jokaisena arkipäivänä. Lisäksi pidämme tuotevalikoiman ajan tasalla, jolloin vältämme olemattomien tavaroiden myymistä. Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on kuitenkin loppunut, ilmoitamme teille välittömästi ja palautamme maksusuorituksen asiakkaan ilmoittamalle tilille.

Toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää. Osa tuotteista toimitetaan tilauksesta, joten toimitusaika niillä on pidempi: Esimerkiksi bObles 3-7 päivää, jupiduu noin 2 (-3) viikkoa (joululahjasesongin aikana pidempi) ja Oliver Furniture noin 3 (-4) viikkoa. Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Toimitetut paketit ovat noudettavissa 14 vrk, jonka jälkeen noutamaton paketti palautuu meille. Myymälästä noudettavia ja sinne maksettavia tuotteita pidetään varattuna 7 vrk.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko verkkokauppatilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä (täysin uutta vastaava, AVAAMATTOMIA, eli koskee myös Tellkiddon paperipussien myyntipakkausten avaamista) ja myyntikelpoisia tuotteita.

Paluttaessasi toimitetun tilauksen liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautuskulu on 3,90 € kun palautat  Li'l Decorin palautuskoodilla (matkahuolto). Saat sen kysymällä: info@lildecor.fi tai tekstiviestitse: 0440250075.

Myös Postin palautusosoitekortti palautusta varten toimitetaan asiakkaalle pyydettäessä. Asiakkaan on mahdollista palauttaa lähetys valitsemaansa Postin toimipisteeseen tai tilata sille erillinen tilaajan maksama nouto. Noutamattomat lähetykset palautetaan lähettäjälle eli Li'l Decoriin, tällöin asiakas maksaa kaikki todelliset toimituskulut.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman vaadittuja lisätietoja ei ole palautus. Lunastamattomista lähetyksistä veloitamme palautustyöstä aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Kerromme palautuskäytännöistä tarvittaessa lisää sähköpostitse: info@lildecor.fi

Palautusosoite:

Li’l Decor Finland Oy

Linnankatu 8

20100 Turku

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).